| ]

ad2

Για σχεδόν χίλια χρόνια η Εραλδική έχει καθιερωθεί ως το σύστημα που αναγνωρίζει και κατοχυρώνει τα εμβλήματα που υποδηλώνουν καταγωγή οικογενειών, επιχειρήσεων και οργανισμών. Η Εραλδική είναι η επιστήμη του πώς μπορεί να αποκτηθεί και να χρησιμοποιηθεί από άτομα και οργανισμούς ένα έμβλημα, σηματοδοτώντας την ιδιοκτησία, την κοινωνική θέση και την επιχειρηματική παράδοση. Έχει χρησιμοποιηθεί παντού στην Ευρώπη από την Αγγλία ως τη Ρωσία και από τη Σκανδιναβία ως τη Μεσόγειο. Σήμερα έχει εξαπλωθεί και στις πέντε ηπείρους
Φτιαξτε το δικό σας ΟΙΚΟΣΗΜΟ
.....
εδώ

Με το πέρασμα των αιώνων η Εραλδική ξεπέρασε τη προσωπική χρήση των εμβλημάτων από άτομα και οικογένειες και εισέβαλε στο χώρο των οργανισμών. Αυτός είναι ο λόγος γιατί σήμερα πόλεις, πανεπιστήμια, σύλλογοι και επιχειρήσεις χρησιμοποιούν εραλδικά εμβλήματα.

Όταν το έμβλημα χρησιμοποιείται από άτομα και οικογένειες τότε ονομάζεται Οικόσημο. Όταν το έμβλημα χρησιμοποιείται από πανεπιστήμια, συλλόγους ή επιχειρήσεις τότε ονομάζεται Θυρεός. Όταν το έμβλημα χρησιμοποιείται από πόλεις τότε ονομάζεται Πολεόσημο.

Ο σχεδιασμός οικόσημων, πολεόσημων και θυρεών διέπεται από αυστηρούς κανόνες που ορίζει η εραλδική επιστήμη.

Τα τμήματα που συνήθως απαρτίζουν ένα οικόσημο, πολεόσημο ή θυρεό είναι τα ακόλουθα:

freefotos.gr

Οι θυρεοί εμφανίζονται παντού ανά τους αιώνες σε προϊόντα για να επισημάνουν την υψηλή ποιότητα τους και μόνο εξουσιοδοτημένοι οργανισμοί μπορούν να επιθέσουν θυρεούς. Γι αυτό το λόγο ο θυρεός έχει χαρακτηριστεί από την Ευρωπαϊκή κοινωνία ως ο μηχανισμός που επισημαίνει την διαφορά μεταξύ των προϊόντων και υπηρεσιών με υψηλή ποιότητα έναντι άλλων με χαμηλότερη

Πότε και σε ποια προϊόντα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο θυρεός;

Διάσημα ζυθοποιεία και κάβες κρασιού χρησιμοποιούν θυρεούς από τον Μεσαίωνα ως τους μοντέρνους καιρούς σαν ένα σύμβολο της επιχείρησης, το οποίο όμως χρησιμοποιείται και σ' όλα τους τα προϊόντα.

Με το ξεκίνημα της αυτοκινητοβιομηχανίας η εραλδική χρησιμοποιήθηκε για να επισημάνει τα νέα προϊόντα (αυτοκίνητα) με διάφορα εραλδικά εμβλήματα. Σήμερα η Porsche, η Cadillac, η BMW, η Alfa Romeo, η Ferrari, για να κατονομάσουμε μερικές μόνον αυτοκινητοβιομηχανίες, περήφανα επιφέρουν τον θυρεό των βιομηχανιών τους.

bqk0svpfvw4m2gx2cb54.jpg gcnqsu88ovpaa2eyofzv.jpg hryylsw2z74jlc9w6hl.jpg xixmxq6jaettlvh2fv.jpg

Δεν πρέπει να ξεχάσουμε τις εταιρείες τροφίμων, τσιγάρων και πούρων οι οποίες, επίσης, χρησιμοποιούν στις συσκευασίες τους τον σχετικό θυρεό τους.

Στον τουριστικό χώρο πολλοί καταναλωτές επιλέγουν καταλύματα με υψηλή αίσθηση της ποιότητας και της παράδοσης, δηλαδή ξενοδοχεία, κάστρα ή κτίρια σε ιστορικά ή μη μέρη, που έχουν διαφοροποιηθεί από τα μέσα καταλύματα, φέροντας φυσικά και τον δικό τους θυρεό.

Επίσης, πληθώρα Πανεπιστημίων και Κολεγίων, Νοσοκομείων και Κλινικών, Δικηγορικών και Εφοπλιστικών γραφείων, Επιστημονικών και Εμπορικών Συλλόγων και Ενώσεων, επιφέρουν τον θυρεό ως ένδειξη της ποιότητας των υπηρεσιών τους, της ιστορίας τους και του σεβασμού τους στην παράδοση.

Παντού η εραλδική έχει έντονη παρουσία.

Εραλδική - Σύγχρονο Εργαλείο Marketing

Η Εραλδική, ως σύστημα που σηματοδοτεί προϊόντα και υπηρεσίες ποιότητας, είναι σήμερα ιδιαίτερα διαδεδομένη στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ και οι οργανισμοί με αίσθηση κύρους φέρουν θυρεούς για να προβάλλουν την υψηλή ανταγωνιστική τους θέση στην αγορά.

Στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ υπάρχουν εγκεκριμένοι οργανισμοί, που με τη βοήθεια ειδικών εραλδικής, μπορούν να σχεδιάσουν και να κατοχυρώσουν οικόσημα, πολεόσημα και θυρεούς για άτομα και οργανισμούς.

Προσοχή! Τα οικόσημα, τα πολεόσημα και οι θυρεοί δεν είναι ένα απλά εμπορικά σήματα (λογότυπα) ούτε έχουν στόχο να τα υποκαταστήσουν. Είναι κάτι πέρα και πλέον από τα κοινά εμπορικά σήματα αφού βοηθούν τους οργανισμούς στο να επαυξήσουν το κύρος τους και στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους να περιλαμβάνονται ευκολότερα ανάμεσα στα κορυφαία του κλάδου τους, αφού η χρήση θυρεού, αποδεδειγμένα, επηρεάζει ψυχολογικά τους καταναλωτές άρα και τους πιθανούς πελάτες!



freefotos.gr

Τα οικόσημα, τα πολεόσημα και οι θυρεοί λειτουργούν σήμερα ως μια σύγχρονη πρόταση marketing και ως μηχανισμός επαύξησης του κύρους και της αξιοπιστίας των οργανισμών και των προϊόντων που τα χρησιμοποιούν αξιοποιώντας την τάση του σύγχρονου καταναλωτή να σέβεται την παράδοση και να προτιμά προϊόντα ή υπηρεσίες που υποδηλώνουν μια μακρόχρονη παρουσία στην αγορά.



Facebook
Twitter

..